Nous sommes actuellement le 18 Juillet 2019, 14:27

ill spendera $ 120 p? ett par s

Message(s) : 199

ill spendera $ 120 p? ett par s

Message par caicai2017 » 10 Juillet 2019, 06:37

"Jag tittade p? Michael Jordan spela basket och g?ra saker som aldrig hade gjorts tidigare", sa Cohen. "N?r du ?r ett barn handlar allt om nostalgi ... du Adidas ZX Flux Femme vill kl? dig som den idrottsman som du hade tittat p?." "Du tittar f?rmodligen den st?rsta spelaren, om inte den st?rsta idrottsmanen baleanivittorio.it hela tiden, g?r det saker p? egen v?g ", sa Cohen. "Hur han spelade spelet, hur han faktiskt hade p? sig skor p? och utanf?r domstolen." Cohen har samlat in skor sedan slutet av 90-talet, n?r han var i hans tidiga ton?ringar. F?r honom handlade det om att alltid ville ha den skon. Efterfr?gan p? varje s?song Jordans var h?g, sade Cohen. "Det var denna Nike Roshe Run Damen historiska sak varje ?r n?r det nya paret Jordans kom ut." "Jag gick ?ver skolan f?r att g? till den lokala sneakerbutiken d?r jag v?xte upp klockan sju p? morgonen. D? var det bra - du bara var tvungen att komma dit tre timmar tidigt och v?ntade p? den skon att sl?ppa, "sa han. "Det handlade om att k?pa dem, l?gga dem p? f?tterna och g? in i skolan och Nike Air Max 90 Donne alla s?ger" Hur har du den skon? " ... Jag var tv? timmar sen, men det ?r varken h?r eller d?r, ber?tta inte f?r mina l?rare. "Det lavonjarg.de har varit ingrained i Cohen sedan han var ett barn, och han ?r inte den enda. Detta fenomen gav Nike m?jligheten att framg?ngsrikt anv?nda tanken om en "retro". N?r en stil var retro, menade det att det var en ?ldre stil - sannolikt fr?n de dagar Jordan spelade boll - som ?terupplivades och sl?pptes igen till detaljhandeln.Mandapat sa att hennes allra Adidas ZX Flux Damen f?rsta retro-Air Jordan XIs var mindre ?n 100 dollar vid den tidpunkt d? hon k?pte dem - hon uppskattar ca 80- $ 85 - eftersom hon kan b?ra barnens storlekar. I 2018, n?r skorna retro'd igen, kom hon ih?g barnens storlekar kostar $ 180. B?de Mandapat och Cohen sa att som barn var det inte s? l?tt att f? h?nderna p? skor med begr?nsad fris?ttning. "" Hej mamma, Jag vill spendera $ 120 p? ett par skor, "minns Cohen. "Och hon var precis som," Varf?r kan du inte bara f? $ 30-paret avamedicus.de eller $ 60-paret? "" Han sa att han skulle f?rs?ka f?rhandla och till och med s?ga att han skulle anv?nda sina f?delsedagspengar. g?r sina egna pengar och spenderar det hur de vill ha det. Cohen p?pekade att vid tidpunkten f?r de ursprungliga Jordaniska utg?vorna, ibland skulle det finnas flera f?rgv?gar som sl?pptes p? en g?ng, men han fick bara f? en. Adidas Superstar Dames Han sa till mig att han brukade "jaga" f?r Jordans innan han b?rjade verkligen samla dem. Han skulle g? runt k?pa s? m?nga par av den nya Adidas Gazelle Womens utg?van som han kunde, och sedan skulle s?lja dem med en strategi f?r att g?ra en vinst. Air Jordan III ?r Cohens "favoritsko p? alla tider". Det var den f?rsta skon som presenterade Jumpman-logotypen p? tungan. Under det senaste ?ret s?g det ut som att tuffa sneakers var tillbaka f?r gott. Fr?n mode till fitness var de tjocka och n?stan ortopediska Nike Air Force 1 Damen throwbackarna ?verallt, oavsett om du gillar dem eller inte. Men nu ?r en annan throwback-tr?nare trend en ?terkommande ?terkomst som ?r den fullst?ndiga motsatsen till chunky sneakers: Nike Free.

Retour vers Questions fréquentes